DOKTORUMA İLACIMI YAZDIRMAK İÇİN ONUNLA SEVİŞTİM

İlaç mümessili olduğum bir dönem de başıma gelen bir hikayeyi sizler ile paylaşmak istiyorum. İster istemez doktorlara yaptığımız kurlar sonucu ilaçlarımızı pazarlıyorduk. Hele ki bayan isen karşında ki erkek bir doktor ise dişiliğimizi kullanıyorduk. Bazı doktorlar özellikle istiyordu bunu kullanmamızı. O doktorlardan biri işte benim çalıştığım şehre gelmiş benim ilacımı yazması için ona bir hoş geldin ziyareti yapmak istemiştim. Dişiliğimi tabi ki kullanacaktım. Bazen dişiliğini kullanmak kötü bir durum değildir. Gerekiyorsa yerinde zamanın da kullanmak gerekiyor. Sana getirecekleri çok olduktan sonra ister istemez insan arada bir yardımını isteyebiliyor. Bende mini dar bir etek giyip dekolteli bir bluz ile saçlarımı hafif dalga yaptırıp topuklularım ile tık tık doktorcuğuma bir hoş geldin ziyareti yapmak için yollara düşmüştüm. Kapısına gittiğim de hastaları çok fazla olduğu için sonra uğramaya karar vermiştim ki oda kahve almak için odasından çıkıyordu. Kapının önünde ayak üstü kendimi alımlı bir şekilde tanıttıktan sonra aklında kalıcı bir yer bıraktığına emindim. Çok memnun olduğunu söylerken gözlerinde ki o etkilenmiş havayı görmek beni memnun ediyordu. Beraber kahve almaya gidip biraz sohbet ettik. Aslında çok kibar ama bakışları ile ne kadar çapkın bir bey olduğunu gayet belli ediyordu. Ben de ona meydan okuyan bakışlarım ile karşısında duruyordum. Karşılıklı cilveleştiğimiz çok belli oluyordu. En son bana yemek ısmarlamak için akşam uzun uzun sohbet etmek istediğini benimle ayak üstü konuşmanın böyle güzel bir hanıma ayıp olduğunu söyledi. Kalbimi de ayak üstü almıştı. Ben de kabul edip akşam araşmak için numaramı ona verdim. Oradan ayrılırken birbirimize iddialı bir tokalaşma yaşadık ve gözlerimizin içine bakıp akşama güzel vakit geçireceğiz bundan eminim dedi. Göz kırparak  yanımdan hastalarına bakmak için gitti. akşam için kırmızı bir elbise seçip sırt dekoltesi vermeyi tercih ettim. Aşırı mini elbise ile muhteşem bacaklarımı iyice göz önüne çıkartarak zaten aklını başından alacağımdan emindim. Buluştuğumuz da tam dediğim gibi oldu ve çok etkilendiğini direk söyledi. böyle ilaç mümessilleri insanı hasta eder derken hem o kurnaz gözleri parıldıyordu bu parıltı benim çok hoşuma gidiyordu. Gece birbirimizle resme flörtleştik. Benden hoşlandığını çok ateşli bir bayan olduğumu direk yüzüm söyledi. Açık konuşmayı seven bir adamdı. Bir otelin restaurantın da yer ayırtmıştı. Bunda bir mana aramıştım zaten. Bu otelin onun için özel olduğunu fakat herkesi getirmediğini ilk defa bir ilaç mümessili ile böyle bir mekana geldiğini söyledi. tabi bunda benim muhteşem güzelliğim ve dişiliğimin de etkisinin olduğunu açık yüreklilikle söyledi. ayak üstü birbirimize resmen yürüyorduk. Bu adamın böyle olması beni nedense etkilemişti. Odamıza geçip orada içkilerimize devam etmeyi teklif etti. Ve odamız da içkilerimizi yudumlarken birbirimize bakış atarken öpüşmeye başladık. Adam olduğundan daha hızlı ve enerjikti. Beni bir anda altına aldı ve her yerimi yemeye başladı. Bende ona karşılık verdim. Birbirimizi yerken ıslandığımı hissettim oda bunu hissetmiş olmalı ki hemen sikini vajinama dayadı. İçime bir kerede girdi ve gidip gelirken inlemeye başladım. Artık sevişmeye o kadar alışmıştım ki sadece öylesine inliyordum. Boşalana kadar bu rolü iyi yapmaya çalıştım. Boşaldığın da yanıma uzandı ve nefes nefese kalmıştık. Her şey çok güzeldi. Sonrasın da ilacımı da yazdı. Ve böyle çıkar ilişkimiz bitmişti.