DANS HOCAMLA AYNALI SEKS

Dans etmeyi sevmem üzerine bir dans okuluna yazılmaya karar vermiştim geçen sene. Etrafımda ki herkes kıvrak vücudumdan ve yürüyüşüm de ki zariflikten dolayı dans edip etmediğimi soruyorlardı. Evde kendi kendime aynanın karşısında oynadığımı profesyonel bir şekilde bilmediğimi söylüyordum. Bunun üzerine dans etmem gerektiğini çok yeteneğim olduğunu söyleyen birçok insan vardı çevremde. Bende dans etmeyi sevdiğim için vücudum da ki azı bölgelerimi eritmek için işe yarayacağını düşünerek araştırmalara başlamıştım. Bazı bölgelerde ki fazlalıklar dediysem aslında o kadar olmadığımı sadece be daha fit bir görüntü istediğim için sıkılaşmaktan bahsediyordum. Dolgun popomu biraz eritmem gerektiğinin artık farkındaydım. Adana’nın en iyi dans okulu ile görüştükten sonra yazılmaya karar verip hiç zaman kaybetmeden yazılmak istedim. Haftaya derslere başlayacağımızı bazı gerekli malzemeleri söyleyerek almamı söylediler. Oldukça heyecanlıydım. Tabi bunda hocalarımın da katkısı vardı. İnce uzun narin vücutları ve geniş omuzları kibar tavırları ile her kızın aklını başından alacak tipteydiler. Eminim ki bazı öğrenciler hocalara olan hayranlığından yazılıyorlardı. Zaten etrafların da kızlara pır dönüyordu. Fakat içlerinden esmer olanın keskin bakışları kalbime dokundu. Çok nadir olarak bir erkekten utandığım için bakışlarımı kaçırmıştım. Kendime güzel bir spor taytı alarak dans günü tam saatinde oradaydım. Hocam tam da benim etkilendiğim esmer yakışıklıydı. Bunun olması kötüydü çünkü adamı görünce kalp atışlarım hızlanıyordu. Daha yüzüne bakmayı beceremezken salsa’yı ondan öğrenecektim. Salsanın kıvrak hareketlerini üzerinde gördüğümde adama bir kez daha hayran kalmıştım. Hepimiz ile teker teker dans ediyor figürleri öğretiyordu. Benim dansa olan genel yatkınlığımdan diğer öğrencilere göre daha çabuk öğreniyordum. Ve eşli figürleri genellikle beraber gösteriyorduk. Beni alıp döndürmesi elini belime koyası beni resmen çıldırtıyordu. Dans ederken partnerlerimizin yüzüne bakmamız gerekiyordu fakat ben bakınca ne yapacağım unutuyordum. Bir de yakın olduğumuz için o sıcacık nefesinde kaybolmamak için kendimi zor tutuyordum. O kadar iddialı bakıyordu ki kalbimin içine giriyor sanki beni çırılçıplak bütün benliğim ile süzüyor gibiydi. Bu adam da ki auro beni benden alıyordu. İlk zamanlar da yanında çok fazla kalmak istemiyordum aslında istiyor ama kalamıyordum. Kalırsam kalbim daha fazla dayanamayacak atmayı bırakacak gibi geliyordu. Bir gün Eslem bu gün çıkışta biraz bekler misin sana bir figür göstermek istiyorum yarın arkadaşlarına beraber gösterip öğretiriz daha iyi olur demişti. O gün bitmek bilmedi o ve ben yalnız dans edeceğiz ve ben buna dayanabileceğim. İmkansızdı fakat tamam demekten başka bir şey diyemedim. Dersi bitirdikten sonra ben salon da kaldım tek başıma dans ediyor kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Ne kadar zamandır orada olduğunu bilmiyordum ama kapıdan beni izlediğini fark ettim ve hemen durdum. Keşke devam etseydin seni izlemek çok güzeldi dedi. Ben erimemek için kendimi zor tutuyordum. Sizi fark etmemiştim kusura bakmayın çalışalım zaman kaybetmeyelim demiştim. Tamam o zaman diyerek belimden tutarak kendine çekti. Bir an ne olduğunu anlamadım çok yakın duruyorduk ve hareket etmiyorduk. Birbirimizin gözlerine bakıyorken ben bir an gözlerimi kapatıp dudaklarını dudaklarıma dayadım. Sonra öpüşmeye başladık. Gittikçe alevlenen öpüşmemiz salonda her yer ayna olan yerde sevişmeye dönüştü. Yere yatıp birbirimizi soymaya ve birbirimizi yalamaya kadar gitti. Aynalardan pozisyonlarımızı görüyorduk bu bizi daha da ateşlendiriyordu. Hiç kimse kendini durduramadan içime girdi. Git geller yaparak beni inletiyor göğüslerimi emiyordu. Derken boşaldık ve yanıma yattı. İkimizde şaşkın aynadan birbirimizi izliyorduk. Bir an gülmeye başlayıp dansta olduğum kadar sekste de iyi olduğunu biliyordum dedi ve dudaklarıma son bir buse kondurdu. Yerde üşüyeceğimizi söyleyerek onun evine gittik.