acımasız çocuk çok fena sikti beni

Sex Hikayeleri
Merhaba sexhikayeleri okurları, bir kaç kız arkadaşın sex anısını sizlerle paylaştığını gördüm ve gerçekten güzel olaylar anlatmışlar, sonrasında neden bir tane de ben yazmıyorum diye düşündüm ve günlerdir kendimi yazmak konusunda tutuyorum, yazmaktan çekiniyordum ama şimdi sizlere yaşadığım bir sex olayını yazmak istiyorum, sonuç olarak yazacaklarımı yaşadığım kişi bilmeyecek, belki gibip bu sex hikayesini okuyabilir ama benim yazdığımı nereden bilsin diyerek düşünüyor ve  kendime cesaret veriyorum açıkcası, her neyse laf kalabalığını sevmem biran önce sex anımı yazmak istiyorum, öncesinde birazda olsa kendimi anlatayım , içinizde beni merak edenler olabilir o merakı azda olsa gidermek sanırım sizin için iyi olur, ben duygu 20 yaşında vücut yapısı güzel bi bayanım hikayeme geçim bundan 2 gn önce dayımlara gittik dayımlarda herkes vardı ve bi ara bi yerden haber geldi ve herkes gitti evde ikmz kaldk o bilgisayarın bşındaydı bnde bi kontrol edim dem ve ugradım arkadaşlarıyla chatleşiodu bana dediki ses gelimio bi yeremi gittiler evet dedim o gn üzerimde mine etek ve bluz vardı dayımın oglu emre 180 boylarında mavi gözlü ykısıklı bi cocuktur 19 yaşında dewamlı bacaklarıma bakıodu ve bn farkındaydım aşagı indim ve tv izliodum 5dk geçmeden oda indi ve ynıma oturdu hiç birşey demeden bacaklarımı okşamaya başladı ne ypıorsun dur dedm dnlemdi dudagımdan öpmeye başladı ve elini amıma sokmaya başlayınca bnde tahrik oldum ve bnde istek cogaldı ve 2-3dk şeviştik bi ara sende istiosun dedi bnde sana km hyr der dierek pantolonunu indirdm ve arragnı ylamaya başladım yarragı 18cmdi. ve yaladıktan sonra bn kucagına alıp odasına götürdü amımı ylmya başladı bisüre sonra yawaş bir şekilde amıma sokmaya başladı bn korktum tbi sonra 5dk sonra kan geldi ve kzlıgım gitmişti kanı temzledik ve şeviştk sonra götten sikemeyy dewam etti okadar zevk alıodumki sabaha kadar sürse bırakmasdım sonra suratıma akıttı saat 22:30gbiydi bn dedimki gelirler şimdi toparlanalım o karşı cıkamdan üstümüzü giyndk ve kapı zil çalındıgında ara verdik işte yrın onlara gidicem ve oonu zevkten öldürücem yorumlarınızı bekliyorum msn adresinizi yazın veya arayın .